Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 18 lipca 2016

SERWUS

Podczas gdy Oni sięgali po broń,
ja sięgam po iPhone'a.

Podczas gdy Oni potrafili kochać, 
ja potrafię być obojętny.

Podczas gdy Oni umieli umierać,
ja nie umiem żyć.


Te słowa są prawdziwe, lecz nie powiedziane wprost, 
że skierowane akurat do Ciebie. 
Ale zastanów się chwilkę. 
Ile dla Ciebie znaczy Polska?
Nie ignoruj tego, tylko odpowiedz szczerze, 

Sam, przed sobą.
Czy jest Ona na tyle ważna, by móc właśnie tu i teraz oddać za Nią życie?

***********************

Postanowiłam założyć tego bloga, bo czułam, że gdzieś w głębi duszy, serce mnie do tego namawia. 

I choć nie jest to pierwsza moja strona, wyróżnia się zaś od tych poprzednich. Zawsze skupiałam się na tematyce idoli? Filmów? Dziecięcych rymowanek? Teraz zaś, chcę przekazać tutaj o wiele więcej niż zwykłe opowiadanie o tym, co mnie interesuje. Chcę aby każdy młody Polak, choć na chwilę pomyślał o tym, że ON JEST POLAKIEM. Żeby myśli i słowa, które będę tu przelewać, zmusiły go do zastanowienia się nad tym, co w niektórych już  sercach wygasło, jednak w innych zaś wciąż jest i będzie nieśmiertelne. Samo czytanie moich postów nie zrobi z Ciebie Patrioty. Ale kto wie, może bardziej otworzysz swe oczy i serce na historię Polski? Może zaciekawi Cię i sam zechcesz dowiedzieć się o niej czegoś więcej? Bo Polska jest tylko jedna. A My w niej żyjemy. Urodziliśmy się i umrzemy. I oto jest czas, aby pomyśleć. Zastopować na chwilę i wziąć głęboki, lecz przyjemny wdech. Wdech pełen miłości, dumy, walki i zwycięstwa. 

Chcę na końcówce podkreślić, że wszystko to, co będę tu umieszczać jest MOJE. Jeśli zechcę wstawić jakieś prawdziwe cytaty, słowa to zaznaczę je w cudzysłowie, a na końcu dodam autora, chyba, że będę miała trudność ze znalezieniem danego nazwiska. 



Jeśli już jesteś, pomyśl chwilę. Może znajdziesz tu coś dla siebie? Nie musisz nic po sobie zostawiać. Nie musisz udowadniać niczego MNIE, tylko przede wszystkim SOBIE ;)

3 komentarze:

  1. Na pewno będę zaglądać ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. To właśnie ten wpis od razu zwrócił moją uwagę. Dlaczego? Bo pokazuje różnicę międzyczasowe. Aż boli, gdy dziś młodzież nie może oderwać dłoni od smartphona nie wiedząc, jakie niebezpieczeństwa czekają na nich w necie. Ciekawy temat na posta :-)

    OdpowiedzUsuń